Wiele firm podczas zamawiania gadżetów marketingowych kładzie duży nacisk na to, aby ich zakres zastosowania był możliwie jak najszerszy. Dokładniej mówiąc, chodzi o to, aby móc je rozdawać przy dowolnej okazji. Jest to użyteczne zwłaszcza, jeśli firma znajduje powody do rozdawania gadżetów dość często i nie ma czasu (lub nie chce go tracić) na zamawianie ciągle czegoś dopasowanego do specyfiki danej sytuacji.
Wśród gadżetów marketingowych, które sprawdzą się w praktycznie każdej okazji, można wymienić torby z nadrukiem. Dodatkowo, mają one także kilka innych zalet, które sprawiają, że zdecydowanie warto się nimi zainteresować. Najważniejsze z nich omówimy dokładnie w dalszej części tego artykułu!
Różnorodne torby do wyboru
Kiedy mówimy “torba z nadrukiem”, możemy w istocie mieć na myśli bardzo różne przedmioty. Nadruk firmowy można bowiem umieścić na ogromnej ilości typów toreb, takich jak chociażby torby plażowe, zakupowe, na dokumenty lub laptopa czy termoizolacyjne. W zależności od branży, tego, komu przekazujemy prezent i jakie mamy możliwości finansowe, możemy dopasować dla siebie idealne rozwiązanie. Do wyboru są dziesiątki różnorodnych opcji, więc trudno wyobrazić sobie sytuację, w której firma nie jest w stanie odnaleźć dla siebie odpowiedniego rozwiązania.
Niektóre typy toreb sprawdzą się oczywiście w mniejszej ilości przypadków, natomiast klasyczne torby typu canvas i inne podobne rozwiązania są niezwykle uniwersalne i przydadzą się niemal każdemu. Jest więc duża szansa, że torby z nadrukiem spotkają się z dobrym przyjęciem i będą rzeczywiście regularnie przez obdarowaną osobę użytkowane. Tym samym będą pełnić rolę darmowej reklamy, jako że stworzony przez nas wzór może rzucić się w oczy innym osobom i sprawić, że w przyszłości rozpoznają one logo naszej firmy.
Wzorem może być logo, ale nie tylko
Zamawiając torby z nadrukiem, warto podejść do sprawy kreatywnie. Można oczywiście po prostu umieścić na torbie nazwę firmy lub jej logo (bądź jedno i drugie), ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać inne rozwiązanie. Wystarczy zlecić grafikowi (czy to wewnętrznemu, jeśli takowy jest zatrudniony w danej firmie, czy zewnętrznemu) stworzenie unikalnego wzoru zainspirowanego firmą.
W taki unikalny wzór można oczywiście wkomponować logo lub nazwę firmy. Ważne jest po prostu, aby wybrany wzór przyciągał wzrok, a jednocześnie był atrakcyjny wizualnie. Na szczęście obszar, który można wypełnić wzorem na większości torb jest dość duży, więc duże jest również pole do popisu.