Planujesz poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu? Sposobów na to jest mnóstwo: w sieci znajdziesz wiele blogów czy profili specjalistów, którzy zajmują się tym na co dzień. Inną opcją jest sięganie po książki o marketingu. Jakie lektury są istną skarbnicą wiedzy? Sprawdź, jakie tytuły są najbardziej wartościowe i po które warto sięgnąć!
Dlaczego warto regularnie poszerzać wiedzę o marketingu?
Regularne poszerzanie wiedzy o marketingu, czyli np. sięganie po książki o marketingu https://skupszop.pl/ksiazki/biznes-ekonomia-marketing/marketing-145856 jest ważne z kilku powodów. Przede wszystkim w świecie marketingu zachodzą dynamiczne zmiany zarówno jeśli chodzi o trendy, jak i narzędzia. Pracując w tej branży, koniecznie musisz być na bieżąco ze wszelkimi nowinkami i dostosowywać się do nich, aby utrzymać konkurencyjność.
Szczególnie ważne jest także to, że marketing nie opiera się wyłącznie na promocji produktów czy usług. Wymaga przede wszystkim zrozumienia klienta, a dokładnie jego potrzeb i preferencji. To nie jest proste – na szczęście książki o marketingu umożliwiają lepsze zrozumienie rynku i dostosowywanie strategii marketingowych do nieustannie zmieniających się oczekiwań konsumentów.
Czytanie książek o marketingu jest również dobrym sposobem na rozwijanie umiejętności kreatywnego myślenia i wychodzenie poza schematy. Jak się domyślasz, to bardzo przydatne w marketingu, ponieważ pozwala tworzyć oryginalne kampanie marketingowe.
Jakie książki o marketingu są warte przeczytania?
Nie chcesz wyrzucić pieniędzy w błoto? W takim razie sięgnij po najlepsze tytuły o marketingu! Jednym z takich jest na pewno „Pułapki myślenia” Daniel Kahneman. To pozycja, po którą powinieneś sięgnąć jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak funkcjonuje ludzki mózg i jak często Cię zwodzi. Poznasz sposób myślenia ludzi i proces, w jakim podejmują różne decyzje. Nie brakuje tutaj badań, ale również przykładów teorii.
Inną cieszącą się popularnością książką jest „Biblia copywritingu” Dariusz Puzyrkiewicz, czyli tytuł polecany wszystkim osobom zaczynającym pracę w marketingu i chcącym znaleźć zatrudnienie w tej branży. Jej autorem jest specjalista, który od kilkunastu lat tworzy doskonałe teksty reklamowe. Jest to wręcz idealna pozycja dla początkujących i średniozaawansowanych twórców. Znajdziesz w niej wartościowe informacje dotyczące tego, jak pisać teksty perswazyjne i jak możesz nakłonić czytających do podjęcia konkretnego działania. Inne polecane tytuły to:
- „Copywriting sprzedażowy” Marcin Cichocki,
- „To jest marketing” Seth Godin,
- „Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować” Artur Jabłoński,
- „Marketing 3.0” i „Marketing 4.0” Philip Kotler.
Chcesz zdobyć powyższe lektury w niskich cenach? Odwiedź skupszop.pl i sprawdź ofertę!