Strona firmowa – “must have” dla biznesu!

Strona firmowa – “must have” dla biznesu!

Firmowe www

Strona firmowa to w dzisiejszych czasach “must have” dla niemal każdego przedsiębiorstwa. Głównym celem strony tego typu jest prezentacja firmy i jej oferty. Dzięki niej klienci mogą łatwo znaleźć wszystkie potrzebne im informacje, co pozytywnie wpływa na lojalność wobec marki oraz na sprzedaż. Taka strona to też podstawa e-marketingu, pozwalającego przyciągnąć nowych odbiorców.

Na stronie firmowej powinny się znaleźć na pewno podstawowe informacje o firmie i jej pracownikach, dane kontaktowe oraz podstrony dotyczące produktów czy usług. Aby jednak strona firmowa była naprawdę konkurencyjna, to może nie wystarczyć. W zależności od specyfiki działalności warto zadbać też o dodatkowe elementy: dział aktualności albo bloga (budowanie widoczności i autorytetu strony w Google), galerię czy forum. Należy również zatroszczyć się o wartościowy content – takie interesujące użytkownika treści nie tylko wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce, ale przede wszystkim przyciągają nowych odbiorców.

Strona firmowa często zawiera również podstrony, które występując osobno, stanowią odrębny rodzaj stron – takie jak:

  • blogi,
  • portfolio,
  • strony produktowe lub moduły umożliwiające dokonanie zakupów (e-commerce) czy rejestrację.

Odpowiednie zaplanowanie i zaprojektowanie tych elementów na stronie www, ma znaczący wpływ na ostateczną decyzję zakupową konsumenta. Im łatwiej będzie mu wykonać jakiekolwiek operacje na twojej stronie, np. zakupy, tym lepiej dla ciebie. Klienci chętniej korzystają z takich opcji kiedy wszystko jest odpowiednio zorganizowane na stronie.

Strona firmowa – “must have” dla biznesu!

W zależności od potrzeb, strona firmy może skupiać się mocniej na profilu firmy/marki (mówimy wtedy o stronie korporacyjnej) bądź bardziej podkreślać oferowane usługi i produkty (w takim wypadku mamy do czynienia ze stroną produktową). Strona korporacyjna promuje przede wszystkim firmę/markę jako ogół, wiele mówi o jej historii, wartościach, sposobie działania. Strona produktowa jest natomiast skupiona na konkretnych produktach czy sprzedaży usług.

W sytuacji, kiedy jedna firma łączy w sobie wiele marek, strona korporacyjna prezentuje ogólne informacje o przedsiębiorstwie, a w podstronach marek umieszczane są szczegółowe opisy produktów. Wszystko to powinno być oczywiście przejrzyste, a strona powinna być łatwa “w obsłudze” przez potencjalnego klienta.

Niezależnie od tego w jakiej branży się specjalizujesz powinieneś posiadać firmową stronę internetową dostosowaną do potrzeb swojego biznesu, jak też potencjalnych klientów.

Artykuł sponsorowany dla studio cube3D

Dodaj komentarz